Oblasť
|
Politik
|
Hodnoty
|
SMER-SD
Fakt je ten, že kým rebríček chudoby za našej vlády alebo v rebríčku chudoby za našej vlády Slovensko vyzeralo veľmi dobre, tak v rebríčku chudoby sa teraz súčasná vláda a súčasné Slovensko prepadlo takmer úplne na spodok.
R. Fico by mal najskôr upresniť aký rebríček chudoby má na mysli. Z uvedených meraní nie je zrejmý prepad v rebríčku chudoby "takmer na spodok".Ak vychádzame Human development report, ktorá meria chudobu cez Viacrozmerný index chudoby MPI (meria prístup k čistej vode, palivo na prípravu st...
KDH
Výsledky nie sú pod reálnu cenu, výsledky ak sa prepočítavajú na kilometer alebo na európske pomery sú európske ceny. Naozaj v priemere zhruba 8 až 10 miliónov eur na km na D1, to sú európske pomery.
Z medializovaného výskumu Ředitelstva silnic a dálnic ČR vyplýva, že priemerná cena diaľnic vo vybratých európskych krajinách sa pohybuje v rozmedzí 6-13 mil. eur v nížinách a pahorkatinách, 12-26 mil. eur v hornatom teréne, 23-70 mil. eur pri stavbe tunelov a 24-79 mil. eur pri ...
SMER-SD
Za dva roky sa postavilo 50 km diaľníc. Takéto tempo tu ešte nikdy nebolo. Je to kvalitne postavená cesta, pretože 30 rokov sa musí o ňu starať ten, kto ju postavil, potom na to je ešte 15-ročná záruka, úplne iná kvalita ako v prípade stavieb, ktoré napríklad ide tendrovať súčasná vláda.
Na odovzdanie 50 km diaľníc R. Fico upozorňoval aj v minulosti.Uvádzame vystavané (odovzdané) diaľnice za posledné 2-3 roky (2008 - 2010), ktoré zazmluvnila vláda R. Fica, začali stavať počas vlády R. Fica (od 4 júla 2006) a boli dokončené aj po skončení jej funkčného obdobia, kompletný výpočet...
SMER-SD
Momentálne sa stavebné práce na diaľniciach vykonávajú iba na úseku, kde je Studenec, Jablonové, Janovce, to je úsek 9 km a asi 4,5 km ten polprofil, ako povedal pán predseda.
Ak vychádzame z dostupných informácií z Národnej diaľničnej spoločnosti tak status v realizácií majú nasledovné úseky:- R4 Košice - Milhosť 14,190 km- D1Jablonov - Studenec (druhý profil) 5,210 km- D1Jánovce - Jablonov 9,000 km- D1Dubná Skala - Turany&nbs...
SMER-SD
Plus k tomu pridávam 50 km R1, pretože celá R1 medzi Nitrou a Zvolenom bola pripravená, zafinancovaná, rozostavaná, jednoducho to bol náš totálne od začiatku až do konca tento celý projekt.
R. Fico si prípravu R1 nesprávne privlastnil. Na stránke PR1BINA.sk sa o vzniku projektu píše: "Samotná príprava projektu začala už v roku 1993 a následne prechádzala schvaľovacími procesmi. Uznesením vlády SR č.415 zo dňa 9.6.1998 bol cestný ťah „Trnava - Nitra - Žiar nad Hronom - Zv...
KDH
Sme zahájili výstavbu na 56 km. Z toho 5 km, aby bolo presnejšie, v polovičnom profile, je to nebývalá dynamika, ktorá súvisí aj s tým, že bolo treba dostať do procesu výstavby D1 úseky a samozrejme ďalšie na rýchlostných cestách, menovite na R4.
Uvádzame výpočet diaľnic a rýchlostných ciest, ktoré zahájila (sú v realizácií) vláda I. Radičovej (júla 2010).V roku 2010 bolo zahájených v plnom profile 14,190 km a v polovičnom profile 5,210 km diaľnic.- R4 Košice - Milhosť 14,190 km- D1Jab...
SMER-SD
Ja som opozičný líder, tu je predstaviteľ politickej strany, ktorá má plnú mieru zodpovednosti za to, že máme najväčšie zdražovanie v EÚ.
Ak vychádzame z údajov databázy Eurostat o medziročnej inflácii, meranej harmonizovaným indexom Európskej únie, podľa najnovších údajov, dosiahla na Slovensku v novembri 2011 v rámci EÚ najvyššiu úroveň 4,8 %. Nutné dodať, že rovnako ako Slovensko, túto hodnotu inflácie dosiahlo tiež Spoj...
SMER-SD
Tu je predstaviteľ politickej strany, ktorá má plnú mieru zodpovednosti za to, že máme za posledných 8 rokov najvyššiu nezamestnanosť.
Štatistický úrad, Eurostat aj ÚPSVaR má odlišné štatistiky. Pre porovnanie a relevantnosť uvádzame údaje všetkých troch zdrojov. Ficov výrok nie pravdivý vo vzťahu ku žiadnemu zdroju. Najviac sa blíži pravdivosti vzhľadom na mesačnú štatistiku ÚPSVaR. Miera nezamestnanosti podľa nej bola v dece...