Nestraníci
Frešo neváhal a od roku 2011 si za župné peniaze objednával inzerciu, akože na propagáciu župy – rozumej seba samého. K dnešnému dňu „preinvestoval“ len v dvoch malých regionálnych mesačníkoch prinajmenšom 155 000 EUR (roky 2011-2014 suma 115 200 EUR, roky 2015-2016 suma 40 000 EUR). Okrem toho, na internete svieti nová objednávka za ďalších 19 984 EUR.
Výrok pochádza z Uhlerovho blogu z 22. júna 2017. Regionálne mesačníky, ktoré Uhler spomína, sú Záhorí.sk a ProZáhorí. Uvádzané sumy pre roky 2011-2014 a 2015-2016 sú správne, takisto aj suma19 984 eur za poslednú objednávku kraja pre občianske združenie Záhorí.sk, preto výrok hodnotíme ako pravdivý.
Pre rok 2011 sú na webe BSK dostupné 3 faktúry od OZ Pre lepšie Skalicko za prvé tri mesiace roka 2011, každá na 2400 eur. V období 2011-2015 bola cena za mesačnú inzerciu v časopise 2400 eur, čo za dané obdobie činí skutočne spolu 115 200 eur. V období apríl 2012 až január 2015 bolo na základe faktúr vyplatených za inzerciu v mesačníku ProZáhorí spolu 84 000 eur (35 faktúr na 2400 eur).