SMER-SD
Vy ste prijali rozhodnutie, že ľudia za to môžu a 1500 ľudí pošlete z Carga preč len preto, lebo je svetová hospodárska kríza a namiesto toho, aby ste zo štátu pomohli tieto spoločnosti a tým ľuďom, ktorí tam pracujú vyhodíte 1500 ľudí na dlažbu.
Portál Webnoviny.sk prišiel 16. septembra 2010 s informáciou, že minister dopravy J. Figeľ vymenil vedenie dvoch z troch štátnych železničných spoločností. Novým predsedom predstavenstva a generálnym riaditeľom Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia sa stal Pavol Ďuriník, ktorý nahradil Mateja Augustína. Figeľ odvolal Augustína ešte v druhej polovici júla. Novými členmi predstavenstva sa stali Jozef Melník, Pavol Mišík a Peter Pavlík.
10. januára 2011 nastala vo vedení Cargo Slovakia ďalšia zmena, keď Jozefa Virba vymenil v predstavenstve Jozefa Melníka. O výmene rozhodol J. Figeľ. Za jeho výmenou mali byť pochybnosti o konflikte záujmov.
Zmeny v spoločnosti tak plánuje vedenie dosadené touto vládou.
Koncom decembra roku 2010 prišiel eTREND so správou, že "železničná spoločnosť Cargo Slovakia plánuje v roku 2011 prepustiť až 20 percent svojich zamestnancov. O prácu tak má prísť okolo 2000 zamestnancov. Ide o jeden z krokov ozdravného plánu spoločnosti. K plánu na rok 2011, ktorý prijalo predstavenstvo, sa ešte musí vyjadriť dozorná rada spoločnosti. Cieľom ozdravného plánu je zmenšiť stratu 100 miliónov eur v roku 2010 na úroveň maximálne 5,5 milióna eur v roku 2011. "Prepúšťanie či zmrazenie platov je súčasťou mnohých opatrení v podniku, ako napríklad vypovedanie mnohých často nevýhodných zmlúv, prehodnotenie investícií, zmena systému prevádzky vrátane šetrenia na jazdných časoch," povedal hovorca spoločnosti M. Halanda"
V utorok, dva dni po relácií je možné, že dôjde ku zmene. Do rozhodovania o prepúštaní vstúpila premiérka Iveta Radičová a prepúšťanie podmienila predložením reštrukturalizačného plánu.