SDKÚ-DS
Ale čo je podstatné zároveň so zadefinovanými tromi prioritami - infraštruktúra, teda investície do cestnej a železničnej dopravy. Historicky je najvyššia suma, ktorá je do tejto oblasti nasmerovaná. ( za vlády I. Radičovej pozn.)
Schválený rozpočet výdavkov kapitoly Ministerstva dopravy, výstavy a regionálneho rozvoja na r. 2012 ráta s bežnými a kapitálovými výdavkami vo výške 2 126 190 949 eur.
Ako je možné vidieť v tabuľke, je to zároveň aj najvyššia suma, ktorá bola do tejto oblasti investovaná od vzniku samostatnej Slovenskej republiky:
Bežné a kapitálové výdavky spolu (bez prostriedkov EÚ) | |
1993 | 7 413 547 Kčs |
1994 | 6 409 182 Sk |
1995 | 6 922 989 Sk |
1996 | 7 205 167 Sk |
1997 | 7 801 252 Sk |
1998 | 9 753 745 Sk |
1999 | 11 236 317 Sk |
2000 | nepodarilo sa nám nájsť |
2001 | nepodarilo sa nám nájsť |
2002 | 18 428 383 Sk |
2003 | 21 355 976 Sk |
2004 | 23 691 000 Sk |
2005 | 20 643 345 Sk |
2006 | 22 307 616 Sk |
2007 | 22 541 531 Sk |
2008 | 27 961 515 Sk |
2009 | 1 377 590 313 eur |
2010 | 1 424 995 529 eur |
2011 | 1 882 739 258 eur |
2012 | 2 126 190 949 eur |