DEMAGÓG - Factcheck politických diskusií

Igor Nemeček

Nestraníci

7-8 rokov dozadu sme mali marketingových tých najväčších partnerov 2 respektíve 3 aj pre reprezentáciu, pre zväz aj pre extraligu

Volba prezidenta SZLH - 21.06.2015
Pravda

Igor Nemeček referuje k sezónam 2007/2008  a 2008/2009. V tomto období mala extraliga jedného hlavného partnera a to najskôr spoločnosť T-Com a neskôr Slovnaft. V roku 2006 bol oznámený marketingový partner Zväzu Marketing SZĽH. V tomto období liga a zväz fungovali s dvoma hlavnými partnermi. V rokoch 2005 až 2011 bol top partnerom reprezentácie taktiež Slovnaft. V súčasnej dobe má ZSĽH troch hlavných partnerov a extraliga má samostatného partnera Tipsport. Výrok hodnotíme ako pravdivý.

V decembri 2006 sa v médiách objavila informácia o novom marketingovom partnerovi extraligy Marketing SZĽH. S ním prišlo do klubov celkovo 38 miliónov korún v prvej a 50 miliónov v nasledujúcej sezóne. 

Začiatkom nasledujúceho roka došlo k príchodu hlavného partnera extraligy Slovnaftu. V januári, roku 2007, bola podpísaná zmluva so spoločnosťou Slovnaft, a.s, ktorá sa stala partnerom ako extraligy, tak aj reprezentácie. Podľa zmluvy mal Slovnaft podporovať extraligu 2 roky a reprezentáciu 3 roky s možnosťou dvojročnej opcie.

Dnes je generálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja spoločnosť Orange Slovensko, a.s. Top partnerom  je ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o a hlavným partnerom je Corgoň respektíve Heineken Slovensko, a.s. Generálny partner je totožný so strategickým partnerom mládeže, čiže ide o spoločnosť Orange Slovensko, a.s. Partnerom extraligy je stávková spoločnosť Tipsport. Partnerom naďalej zostáva aj Slovnaft, ktorý je hlavným partnerom a generálnym partnerom play off. Reprezentácia má rôznych partnerov.

Dátum zverejnenia analýzy: 21.06.2015
success
error