Nestraníci
7-8 rokov dozadu sme mali marketingových tých najväčších partnerov 2 respektíve 3 aj pre reprezentáciu, pre zväz aj pre extraligu
Igor Nemeček referuje k sezónam 2007/2008 a 2008/2009. V tomto období mala extraliga jedného hlavného partnera a to najskôr spoločnosť T-Com a neskôr Slovnaft. V roku 2006 bol oznámený marketingový partner Zväzu Marketing SZĽH. V tomto období liga a zväz fungovali s dvoma hlavnými partnermi. V rokoch 2005 až 2011 bol top partnerom reprezentácie taktiež Slovnaft. V súčasnej dobe má ZSĽH troch hlavných partnerov a extraliga má samostatného partnera Tipsport. Výrok hodnotíme ako pravdivý.
V decembri 2006 sa v médiách objavila informácia o novom marketingovom partnerovi extraligy Marketing SZĽH. S ním prišlo do klubov celkovo 38 miliónov korún v prvej a 50 miliónov v nasledujúcej sezóne.