MOST-HÍD
No prepáčte, vždy ste držali ochrannú ruku, teda ako Smer, nad Váhostavom. A nehovorím o tom, že oni vyhrávali rôzne tendre, aj za nás vyhrali. Len akým spôsobom? Ja tu mám napríklad ten projekt 75 kilometrov na D1. Posudok na vašom ministerstve, u pána ministra Vážneho, bol sfalšovaný v prospech projektu, samozrejme pre Váhostav. Tak isto D1 Hubová-Ivachnová, víťazom bol niekto iný a potom za vás, víťaz sa zmenil. Samozrejme na miesto Inžinierskych stavieb Košice a Tukon Žilina, kto to dostal? Samozrejme, že Váhostav. A pritom keď si zoberieme, za Váhostavom je toľko schránkových firiem, že toto nie je normálne.
Za ministra dopravy Ľubomíra Vážneho prišlo k zmene posudkov k výstavbe diaľníc vtedajším šéfom sekcie PPP projektov Petrom Havrilom. Pri úseku D1 Hubová-Ivachnová sa menil víťaz tendra na základe dodatočnej hĺbkovej kontroly ÚVO. Schránkové pozadia spoločnosti Váhostav je rovnako preukázané. Celkovo môžeme hodnotiť výrok Bélu Bugára za pravdivý, pretože sa držal verejne známych informácií, ktoré sa dajú vyhľadať a overiť.