Ale aby som teda citoval pána vtedajšieho generálneho riaditeľa Váhostavu, pána Jána Kata, ktorý pri podpise D1 Dubná Skala-Turany povedal, že cena je konečná, dokonca súčasnej dohodnutej ceny je aj 10% rezerva. Klamal ...
Výrok hodnotíme ako pravdivý, keďže vtedajší generálny riaditeľ Váhostavu v októbri 2011 pri podpise zmluvy o diaľničnom úseku Dubná Skala-Turany naozaj prehlásil cenu za konečnú a spomenul aj 10 % rezervu. V roku 2013 ale žiadal Váhostav ďalších 7,5 milióna eur, čo bola podľa ich hovorcu Marcela Jánošíka cena, ktorá sa zmestí do 10 %-nej rezervy, ktorá však podľa vyjadrení Jána Kata mala byť započítaná už v pôvodnej sume.
"Cena je konečná, zmeny sú možné len v odôvodnených prípadoch," uviedol Kato s tým, že nepredpokladá vznik mimoriadnych okolností. Súčasťou dohodnutej ceny je aj 10-percentná rezerva."