#SIEŤ
Prvé bilbordy boli v lete. Do konca septembra stáli náklady 104 381 eur, všetky ostatné náklady na kampaň (od októbra 2013, pozn.) sú vedené na transparentnom účte, a to bolo už cez 100 tisíc eur.
Výrok Radoslava Procházku hodnotíme ako neoveriteľný, pretože sumu 104 381 eur nedokážeme potvrdiť z iného zdroja ako zo slov samotného kandidáta, a tiež nedokážeme overiť to, či sú skutočne všetky náklady na kampaň od októbra hradené len prostredníctvom transparentného účtu.
Je pravda, že o prvých bilboardoch R. Procházku sa písalo v júli 2013 (TU alebo TU), čiže v lete. Náklady na kampaň pred otvorením transparentného účtu nie sú nikde rozpísané, Procházka rovnaký údaj (104 381 eur) spomínal viackrát, napríklad v januári pre denník SME povedal: “Do 1. októbra sme minuli 104 381 eur, z čoho približne 60 percent boli rodinné úspory, zvyšok sa približne na polovicu rozdelil medzi dary a pôžičku”. Tento údaj však nedokážeme potvrdiť z iného zdroja ako zo slov samotného R. Procházku.
September 2013 | 0,17 € |
Október 2013 | 7863,80 € |
November 2013 | 802,95 € |
December 2013 | 10 963,35 € |
Január 2014 | 9637,35 € |
Február 2014 | 33 364,55 € |
Marec 2014 (do 13.3.2014) | 48 451,92 € |
Spolu | 111 084,09 € |