Elektronické mýto bol problém vo verejnom obstarávaní, kedy oni vylúčili najlacnejšie ponuky.

Štát pri tzv. mýtnom tendri pochybne vylúčil uchádzačov, ktorí deklarovali, že systém elektronického mýta by postavili za výrazne menej peňazí, než víťaz. Tvrdenie Veroniky Remišovej preto hodnotíme ako pravdivé. 

Národná diaľničná spoločnosť vypísala súťaž na elektronický výber mýta v roku 2007, vyhralo ju konzorcium SanToll - Ibertax s najdrahšou ponukou - 863 miliónov eur. Ďalší uchádzači boli z tendra vyučení - e-mýto pritom chceli postaviť za oveľa nižšiu cenu. 

Konzorcium Slovakpass to chcelo urobiť za 530,16 miliónov eur, slovensko-švajčiarske združenie ToSy.sk za 547,28 miliónov eur a konzorcium rakúskej spoločnosti Kapsch 629,71 mil. eur.

Európska komisia v marci 2009 zistila, že „neoprávneným vylúčením určitých záujemcov a rozsiahlymi zmenami zmluvy po jej podpise Národná diaľničná spoločnosť porušila podľa Európskej komisie zásadu nediskriminácie ustanovenú v práve EÚ.“

Štátu v roku 2022 vyprší 13-ročná zmluva s vysúťaženým dodávateľom. NKÚ označil mýtny systém za „neefektívne a nehospodárne nastavený.”

Výrok bol spomenutý v

Sobotné dialógy, Marta Jančkárová

Matovič, Kollár, Sulík a Remišová v Sobotných dialógoch

„Nikto mi nebude hovoriť, či ja mám byť v takej frakcii alebo takej." - „Ja by som nechcela, aby našimi najbližšími partnermi bola strana Marine Le Pen." Hoci v rokovaniach o novej koalícii, nič si nedarovali. V nedeľu 7. marca prišli do Rádia Slovensko Igor Matovič (OĽaNO), Boris Kollár (Sme rodina), Richard Sulík (SaS) a Veronika Remišová (Za ľudí).