Bystrík Stanko
Filtre
Platia 15 tisícovú daň ročne (vlastník tenisového areálu, pozn.).
Stanko hovorí o tenisovom areály v Trnave, ktorý má podľa vyjadrení Stanko platiť daň mestu ročne na úrovni 15 tisíc eur. Predovšetkým by išlo o daň z nehnuteľnosti. Tento areál prevádzkuje súkromná spoločnosť TC EMPIRE Trnava a.s. Demagog.SK nezistil koľko súkromná spoločnosť môže ročne platiť, keďže takýto údaj (len celkovo za daň z nehnuteľnosti) sa nenachádza v rozpočte mesta alebo v záverečnom účte. Spoločnosť TC EMPIRE nemá verejne dostupnú výročnú správu, kde by tento údaj mohol byť. Výrok hodnotíme ako neoveriteľný.
Podmienka (pre budovanie Južného obchvatu, pozn.) bola aby sme vybudovali kruhový objazd na Bratislavskej, ten sa momentálne buduje.
Výstavba novej okružnej križovatky ulíc Bratislavskej a Strojárenskej v Trnave sa začala 6. októbra 2014 a má trvať do 15. decembra 2014. Projekt si vyžiadal investíciu vo výške takmer 730 – tisíc eur s DPH. Rozpočet pôvodne počítal s nákladmi až do 900-tisíc eur.
Len pre vašu informáciu aj teraz na poslednej Mestskej rade sme znižovali nájomné pre jedného podnikateľa.
Hviezdoslavova 3 (Tibor Vrábel - SEZAM)
prerokovať v rámci bodu „4. Majetkové záležitosti“ pod č. 4.27,"
Vyňali sme šesť škôlok zo správy TT- Komfortu a dali sme ich do pod základné školy…
Trnavská firma TT-Komfort, s.r.o. je v spoločnom vlastníctve mesta Trnava a Energiecomfort GmbH Viedeň. Pre mesto a mestské organizácie zabezpečuje portfólio služieb v oblasti energetického a objektového manažmentu.
Teraz k septembru sme neumiestnili (do MŠ, pozn.) tuším 71 detí, keď sa nemýlim.
"V materských školách v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Trnava bude v blížiacom sa školskom roku 1768 detí. Novoprijatých detí v materských školách je 533. “V školskom roku 2014/15 zostalo do materských škôl neumiestnených 71 detí, ktoré spĺňali kritériá pre prijatie do MŠ v Trnave. Táto potreba by mala byť pokrytá od januára 2015, kedy budú po ukončení rekonštrukcií priestorov v základných školách otvorené tri nové triedy,” informoval vedúci kancelárie primátora Pavol Tomašovič."